Toshibalta uusi ratkaisu työhyvinvoinnin ja asiakaskokemuksen mittaamiseen

Get Feedback on uusi palvelu asiakaskokemuksen mittaamiseen

Toshiba tuo markkinoille uuden tuotteen työhyvinvoinnin ja asiakaskokemuksen mittaamiseen. Ratkaisu mahdollistaa reaaliaikaisen ja jatkuvan mittaamisen, jonka avulla saadaan täsmätietoa päätöksenteon tueksi helposti ja nopeasti.

GetFeedback on palautelaite, jonka pilvipohjaisen ratkaisun avulla ”hymiökysymysten” hallinnointi ja raporttien läpikäynti onnistuu 24/7 vaikka kotisohvalta. Kysymykset voi halutessaan räätälöidä jopa laitekohtaisesti sekä myös kaksiosaisena, jolloin päästään pureutumaan tarkasti haluttuun asiaan.

Suurempi kosketusnäyttö tarjoaa loistavat mahdollisuudet tuoda näytölle myös info- ja mainosviestejä tai GetFeedback-tuloksia.

Julkaistu: 30.9.2020

GetFeedback -ratkaisun tietoturva on taattu ja palautteen voi antaa täysin anonyymisti. Itse laitteen kosketusnäyttöpinnat on puolestaan varustettu kalvolla, joka estää bakteerien ja virusten leviämisen.

”GetFeedback on ratkaisu, jonka avulla olet asiakkaiden ja henkilöstön kanssa samalla taajuudella heti”, kertoo tuotepäällikkö Marko Saarelma.

Lue lisää: getfeedback.fi

Ota yhteyttä:
Marko Saarelma
Manager – Digital Signage Solutions
marko.saarelma@toshibatec.fi
Mobile: +358 41 506 5577